Tuesday, January 22, 2008

Ucapan terakhir & Kata-kata perpisahan

Salaam...
Pertama sekali, saya ingin mengatakan bahawa saya sangat bersyukur kerana dapat meneruskan pelajaran saya ke tingkatan yang lebih tinggi. Ini semua telah ditakdirkan. Oleh itu, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru-guru dari apa segi bangsa kerana telah memimpin saya sampai ke sini. Betapa rindunya saya kepada sekolah shuqun ini. Rakan-rakan saya juga akan saya rindukan. Tempat yang saya dan rakan-rakan rapat sekolah saya sering berlepak akan saya membuatnya kenangan yang terindah sampai tidak boleh dibayangkan.
Akhir kata, selamat tinggal kawan-kawanku yang tidak akan dilupakan, guru-guruku yang disayangi dan tidak disayangi, musuh-musuhku yang kasihi dan bangunan sekolahku yang akan dirobohkan.
Selamat tinggal...kerana aku akan meninggalkan tempat ini.

Bye-bye,
Ashraf.

No comments: